Будівництво магістрального водогону у деталях: виконуємо проколи під дорогами
На ділянках де новий водогон перетинається з автошляхами або газо та нафтопроводами будівельники використовують техніку проколів.
Прокол під дорогою це альтернативний варіант, який не потребує руйнування асфальту і перекриття проїзної частини.
Всього таких місць перетину - 21, а проколів - 54.
Використовують для виконання робіт установки горизонтально направленого буріння VERMEER NAVIGATOR та
TULSA Rig HDR -160.
Як відбувається влаштування проколу?
-
виконується буріння тунелю
-
тунель розширюють - діаметр тунелю повинен на третину перевищувати відповідний параметр труби
-
встановлюється спеціальний кожух в який установка горизонтально направленого буріння витягає трубу
Наразі роботи з влаштування проколів виконано на 75%.
Будівництво магістрального водогону «Карачунівське водосховище – Кривий Ріг – Південне водосховище, Марганець – Нікополь, Хортиця (ДВС2) – Томаківка» протяжністю 300 км в одну нитку – це наймасштабніший проєкт Агентства відновлення.
Загалом маємо готових 230 км (76%).
Агентство відновлення почало працювати над проєктом вже в перші дні після підриву Каховської ГЕС. Паралельно з проєктуванням розпочалося будівництво.
Що важливо: на кожній із ділянок
працюють інженери-консультанти та представники незалежного технагляду. Окремо за сприяння USAID_економічна підтримка буде проведено комплексний технічний аудит проєктної документації на будівництво усіх трьох ділянок водогону.
Ми оприлюднимо всі звіти разом із результатами аудиту та експертизи, а також кошторисами для кожного виду матеріалів.