Державне агентство
відновлення та розвитку
інфраструктури України

» Прес-центр » новини » Будівництво магістрального водогону  у деталях: виконуємо проколи під дорогами

Будівництво магістрального водогону  у деталях: виконуємо проколи під дорогами

На ділянках де новий водогон перетинається з автошляхами або газо та нафтопроводами будівельники використовують техніку проколів.

Прокол під дорогою це альтернативний варіант, який не потребує руйнування асфальту і перекриття проїзної частини.

Всього таких місць перетину - 21, а проколів - 54.

Використовують для виконання робіт установки горизонтально направленого буріння VERMEER NAVIGATOR та 

TULSA Rig HDR -160.

Як відбувається влаштування проколу?

  • виконується буріння тунелю 

  • тунель розширюють -  діаметр тунелю повинен на третину перевищувати відповідний параметр труби

  • встановлюється спеціальний кожух в який установка горизонтально направленого буріння витягає трубу 

Наразі роботи з влаштування проколів виконано на 75%.

Будівництво магістрального водогону «Карачунівське водосховище – Кривий Ріг – Південне водосховище, Марганець – Нікополь, Хортиця (ДВС2) – Томаківка» протяжністю 300 км в одну нитку – це наймасштабніший проєкт Агентства відновлення.

Загалом маємо готових 230 км (76%).

Агентство відновлення почало працювати над проєктом вже в перші дні після підриву Каховської ГЕС. Паралельно з проєктуванням розпочалося будівництво.

Що важливо: на кожній із ділянок

 працюють інженери-консультанти та представники незалежного технагляду. Окремо за сприяння USAID_економічна підтримка буде проведено комплексний технічний аудит проєктної документації на будівництво усіх трьох ділянок водогону.

Ми оприлюднимо всі звіти разом із результатами аудиту та експертизи, а також кошторисами для кожного виду матеріалів.